Spółka InPost opublikowała na swojej stronie internetowej bardzo ważny komunikat. Dotyczy on przerwy serwisowej w dniach 15.08 – 17.08.2020. Pełna treść komunikatu znajduje się poniżej:
Są takie chwile, kiedy i my potrzebujemy naładować baterie. Dostarczanie najwyższej jakości usług, wymaga czasem przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, dlatego bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z listą utrudnień, które wywołają zapowiadane prace.
W terminie od 15.08.2020 godz. 6:00 do 17.08.2020 godz. 2:00, przeprowadzimy niezbędne prace serwisowe, które dotyczą obsługi Paczkomatów i naszego systemu logistycznego. Jednocześnie informujemy, że będzie możliwość odebrania paczek, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną.
W trakcie prac technicznych:
- nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i PaczkoPunktach;
- nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
- nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
- nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend;
- nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
- nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do Klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
- nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
- nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
- nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
- w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
- nie będzie działać usługa Urząd 24;
- nie będzie działać usługa Lodówkomaty
- brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
- nie będzie dostępna infolinia InPost;
- nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
- nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.
Zaznaczamy, że terminy odbiorów (dla paczek umieszczonych w Paczkomacie w trakcie przerwy), ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.
Przepraszamy za chwilowe utrudnienia i bardzo dziękujemy za wyrozumiałość,
Zespół InPost
źródło: inpost.pl