Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

Paczkomaty będą tymczasowo nieczynne. Szczegółowe informacje!

Fot. Materiały reklamowe

Spółka InPost opublikowała na swojej stronie internetowej bardzo ważny komunikat. Dotyczy on przerwy serwisowej w dniach 15.08 – 17.08.2020. Pełna treść komunikatu znajduje się poniżej:

Są takie chwile, kiedy i my potrzebujemy naładować baterie. Dostarczanie najwyższej jakości usług, wymaga czasem przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, dlatego bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z listą utrudnień, które wywołają zapowiadane prace.

W terminie od 15.08.2020 godz. 6:00 do 17.08.2020 godz. 2:00, przeprowadzimy niezbędne prace serwisowe, które dotyczą obsługi Paczkomatów i naszego systemu logistycznego. Jednocześnie informujemy, że będzie możliwość odebrania paczek, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną.

W trakcie prac technicznych:

  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i PaczkoPunktach;
  • nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
  • nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend;
  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do Klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
  • w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
  • nie będzie działać usługa Urząd 24;
  • nie będzie działać usługa Lodówkomaty
  • brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
  • nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.

Zaznaczamy, że terminy odbiorów (dla paczek umieszczonych w Paczkomacie w trakcie przerwy), ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.  

Przepraszamy za chwilowe utrudnienia i bardzo dziękujemy za wyrozumiałość,

Zespół InPost

źródło: inpost.pl